Techninės pagalbos paslauga apima:

Tipinės problemos

Priimant eterinės TV signalus žiūrovai susiduria su šiomis tipinėmis problemomis:

KAIP TEIKIAMA TECHNINĖ PAGALBA?

LNK reportažas iš
kliento namų

Realiai susipažinkite su Telecentro inžinierių darbu kliento namuose

KAIP TAI VYKSTA?

Nuo užsakymo iki atlikimo

(fotopasakojimas)

Pirmas žingsnis
Paslaugos užsakymas
Norėdami pranešti apie sutrikimą arba pasikonsultuoti skambinkite darbo dienomis 8-20 val., savaitgaliais ir per šventes 8-16 val.
antras žingsnis
Inžinierių vizitas
Telecentro inžineiriai-aukštalipiai atvyksta diegti eterinės TV priėmimo įrangos
Trečias žingsnis
Antenos parinkimas
Svarbiausias eterinės TV signalo priėmimo elementas – antena. Svarbu teisingai parinkti jos tipą atsižvelgiant į Jūsų geografinę vietovę.
Ketvirtas žinsgnis
Signalo tikrinimas
Prieš montuojant anteną išmatuojamas TV signalo lygis skirtingomis kryptimis.
Penktas žingsnis
Antenos montavimas
Antena turi būti pakankamai aukštai iškelta ir suorientuota artimiausio TV bokšto kryptimi.
Šeštas žingsnis
Instaliacija
Instaliacijoje naudojamos kokybiškos, praktikoje išbandytos medžiagos.
Septintas žingsnis
Nustatymai
Inžinieriai ne tik įrengia anteną, įveda kabelį, bet ir perskanuoja kanalus, sureguliuoja televizioriaus vaizdą.
Aštuntas žingsnis
TV paruoštas
Na štai ir sutvarkytas nemokamos televizijos priėmimas ilgiems metams į priekį.
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Paslaugų įkainiai

0 €


Konsultacijos telefonu

20 €

Atvykimas ir techninių galimybių tyrimas

80 Eur, jeigu darbai atliekami
Kuršių Nerijoje

20 €


Darbų įkainis
(1 valanda)

Pagal
faktą

Įranga ir medžiagos

Pagal faktinį sunaudojimą

TECHNINĖ PAGALBA

Susiduriate su TV
transliacijų trikdžiais?

Jeigu susiduriate su TV transliacijų trikdžiais, nekokybišku vaizdu arba matote ne visas TV programas, skambinkite ar rašykite arba užpildykite puslapyje esančią kreipinio formą.

Užklausos forma

Turite klausimų?

Susisiekite